Jezus to dopiero prawdziwy hipster
- 24 kwietnia, 2013
- przeczytasz w 1 minutę
Katolicka diecezja Brooklyn na wielkich plakatach umieszczanych na budkach telefonicznych i przystankach autobusowych Brooklynu i Queens przedstawiła Jezusa ubranego w czerwone trampki firmy Converse jako pierwszego i prawdziwego hipstera. Według pomysłodawcy kampanii prałata Kierana E. Harringtona kampania ma na celu pokazanie, że: Jezus był pod prąd mainstreamowej kultury (tak jak hipsterzy z Nowego Yorku); Brooklyn ma różne oblicza a hipsterzy są najbardziej prominentną grupą diecezji; i mimo, że Kościół jest oldskulowy […]
Katolicka diecezja Brooklyn na wielkich plakatach umieszczanych na budkach telefonicznych i przystankach autobusowych Brooklynu i Queens przedstawiła Jezusa ubranego w czerwone trampki firmy Converse jako pierwszego i prawdziwego hipstera.
Według pomysłodawcy kampanii prałata Kierana E. Harringtona kampania ma na celu pokazanie, że:
Jezus był pod prąd mainstreamowej kultury (tak jak hipsterzy z Nowego Yorku);
Brooklyn ma różne oblicza a hipsterzy są najbardziej prominentną grupą diecezji;
i mimo, że Kościół jest oldskulowy chce w taki rewolucyjny sposób przekazać mieszkańcom diecezji, że niezależnie od tego kim są zawsze będą mile widziani w niedzielę w kościele.