Radio Maryja opada z sił
- 29 marca, 2007
- przeczytasz w 1 minutę

W ciągu niespełna roku Radio Maryja straciło 1/3 słuchaczy — powiedział w wywiadzie dla “Gazety Wyborczej” ks. Kazimierz Sowa, szef powstającego kanału religijnego grupy ITI. Według duchownego wczorajszy “Marsz Życia” pokazał, że o. Rydzyk nie jest już w stanie zmobilizować tylu zwolenników, co kiedyś. Słuchacze są coraz starsi, a nowi nie dochodzą — dodał ks. Sowa.
W ciągu niespełna roku Radio Maryja straciło 1/3 słuchaczy — powiedział w wywiadzie dla “Gazety Wyborczej” ks. Kazimierz Sowa, szef powstającego kanału religijnego grupy ITI. Według duchownego wczorajszy “Marsz Życia” pokazał, że o. Rydzyk nie jest już w stanie zmobilizować tylu zwolenników, co kiedyś. Słuchacze są coraz starsi, a nowi nie dochodzą — dodał ks. Sowa.
Według danych przytoczonych przez ks. Sowę na początku 2006 roku Radio Maryja miało 2,5 % udział w rynku, a od listopada współczynnik ten spadł do 1,7%. Obecnie mniej niż milion osób włącza Radio Maryja raz dziennie — podkreśla ks. Sowa.