“Gość Niedzielny” najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii
- 22 lutego, 2011
- przeczytasz w 1 minutę
„Gość Niedzielny” jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w roku 2010. Takie dane przedstawił Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. „Gość Niedzielny” sprzedawałw roku 2010 średnio 143 204 egz. tygodniowo. Too 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: „Polityka”, która sprzedawała 143 089 egz. (o 1 proc. mniej niż w 2009), „Newsweek” – 119 935 (więcej o 12 […]
„Gość Niedzielny” jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w roku 2010. Takie dane przedstawił Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
„Gość Niedzielny” sprzedawałw roku 2010 średnio 143 204 egz. tygodniowo. Too 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: „Polityka”, która sprzedawała 143 089 egz. (o 1 proc. mniej niż w 2009), „Newsweek” – 119 935 (więcej o 12 proc.), „Wprost” – 102 987 egz. (więcej o 4 proc.).
Na piątym miejscu„Gazeta Polska”, ze sprzedażą na poziomie 51 011 egz. zanotowała najwyższy, bo ponad 103 proc. wzrost w stosunku do minionego roku.Dalej „Przekrój” — 46 623 egz. (mniej o 11%). „Przewodnik Katolicki” w 2010 roku sprzedawał 27 563 egz. (mniej o 2 proc.)., a„Tygodnik Powszechny” 22 201 egz. (więcej o 0,2 proc.).