Społeczeństwo

Wieczerza jak libacja?


Bry­tyj­ska sta­cja tele­wi­zyj­na Chan­nel 4 posta­no­wi­ła zare­kla­mo­wać serial tele­wi­zyj­ny “Bez­wstyd­ni” (Sha­me­less) za pomo­cą pla­ka­tów, na któ­rym Ostat­nia Wie­cze­rza Jezu­sa przed­sta­wio­na jest jako liba­cja alko­ho­lo­wa. Rekla­ma seria­lu wywo­ła­ła pro­te­sty chrze­ści­jań­skich nadaw­ców. Peter Ker­rid­ge z chrze­ści­jań­skie­go Pre­mier Radio wysto­so­wał zaża­le­nie do Bry­tyj­skiej Rady Rekla­my. Uka­za­nie Ostat­niej Wie­cze­rzy jako liba­cji jest skraj­nie cynicz­ne i bez­wstyd­ne w peł­nym sło­wa tego zna­cze­niu. Wia­ra chrze­ści­jań­ska sta­je się […]


Bry­tyj­ska sta­cja tele­wi­zyj­na Chan­nel 4 posta­no­wi­ła zare­kla­mo­wać serial tele­wi­zyj­ny “Bez­wstyd­ni” (Sha­me­less) za pomo­cą pla­ka­tów, na któ­rym Ostat­nia Wie­cze­rza Jezu­sa przed­sta­wio­na jest jako liba­cja alko­ho­lo­wa. Rekla­ma seria­lu wywo­ła­ła pro­te­sty chrze­ści­jań­skich nadaw­ców. Peter Ker­rid­ge z chrze­ści­jań­skie­go Pre­mier Radio wysto­so­wał zaża­le­nie do Bry­tyj­skiej Rady Rekla­my. Uka­za­nie Ostat­niej Wie­cze­rzy jako liba­cji jest skraj­nie cynicz­ne i bez­wstyd­ne w peł­nym sło­wa tego zna­cze­niu. Wia­ra chrze­ści­jań­ska sta­je się przed­mio­tem drwin, poni­waż spe­cja­li­ści od mar­ke­tin­gu uwa­ża­ją, że mogą sobie na to pozwo­lić – powie­dział Ker­rid­ge.

Ekumenizm.pl działa dzięki swoim Czytelnikom!
Portal ekumenizm.pl działa na zasadzie charytatywnej pracy naszej redakcji. Zachęcamy do wsparcia poprzez darowizny i Patronite.