Media w biznesie, etyka i ekumenizm.pl
- 16 maja, 2006
- przeczytasz w 1 minutę
W Sali Lustrzanej Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej odbyła się dziś konferencja „Media w biznesie w oparciu o zasady etyki”. Panel dyskusyjny poprowadził, reprezentując Ekumeniczną Agencję Informacyjną, Arkadiusz Klimczak, który wygłosił także referat, dotyczący marketingu religijnego. W konferencji wzięli udział wykładowcy Politechniki Łódzkiej, m.in. dziekan wydziału dr inż. Marek Sekieta, przedstawiciel Katedry Nauk Humanistycznych dr hab. Grażyna Bokszańska oraz licznie zgromadzeni studenci. Dyskusja objęła problem […]
W Sali Lustrzanej Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej odbyła się dziś konferencja „Media w biznesie w oparciu o zasady etyki”. Panel dyskusyjny poprowadził, reprezentując Ekumeniczną Agencję Informacyjną, Arkadiusz Klimczak, który wygłosił także referat, dotyczący marketingu religijnego.
W konferencji wzięli udział wykładowcy Politechniki Łódzkiej, m.in. dziekan wydziału dr inż. Marek Sekieta, przedstawiciel Katedry Nauk Humanistycznych dr hab. Grażyna Bokszańska oraz licznie zgromadzeni studenci.
Dyskusja objęła problem granic etycznych w mediach biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu religijnego.