Ekumenizm w Polsce i na świecie

Media w biznesie, etyka i ekumenizm.pl


W Sali Lustrza­nej Wydzia­łu Orga­ni­za­cji i Zarzą­dza­nia Poli­tech­ni­ki Łódz­kiej odby­ła się dziś kon­fe­ren­cja „Media w biz­ne­sie w opar­ciu o zasa­dy ety­ki”. Panel dys­ku­syj­ny popro­wa­dził, repre­zen­tu­jąc Eku­me­nicz­ną Agen­cję Infor­ma­cyj­ną, Arka­diusz Klim­czak, któ­ry wygło­sił tak­że refe­rat, doty­czą­cy mar­ke­tin­gu reli­gij­ne­go. W kon­fe­ren­cji wzię­li udział wykła­dow­cy Poli­tech­ni­ki Łódz­kiej, m.in. dzie­kan wydzia­łu dr inż. Marek Sekie­ta, przed­sta­wi­ciel Kate­dry Nauk Huma­ni­stycz­nych dr hab. Gra­ży­na Bok­szań­ska oraz licz­nie zgro­ma­dze­ni stu­den­ci. Dys­ku­sja obję­ła pro­blem […]


W Sali Lustrza­nej Wydzia­łu Orga­ni­za­cji i Zarzą­dza­nia Poli­tech­ni­ki Łódz­kiej odby­ła się dziś kon­fe­ren­cja „Media w biz­ne­sie w opar­ciu o zasa­dy ety­ki”. Panel dys­ku­syj­ny popro­wa­dził, repre­zen­tu­jąc Eku­me­nicz­ną Agen­cję Infor­ma­cyj­ną, Arka­diusz Klim­czak, któ­ry wygło­sił tak­że refe­rat, doty­czą­cy mar­ke­tin­gu reli­gij­ne­go.

W kon­fe­ren­cji wzię­li udział wykła­dow­cy Poli­tech­ni­ki Łódz­kiej, m.in. dzie­kan wydzia­łu dr inż. Marek Sekie­ta, przed­sta­wi­ciel Kate­dry Nauk Huma­ni­stycz­nych dr hab. Gra­ży­na Bok­szań­ska oraz licz­nie zgro­ma­dze­ni stu­den­ci.


Dys­ku­sja obję­ła pro­blem gra­nic etycz­nych w mediach biz­ne­so­wych, ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem mar­ke­tin­gu reli­gij­ne­go.


Mar­ke­ting reli­gij­ny — reli­gia i rekla­ma

Ekumenizm.pl działa dzięki swoim Czytelnikom!
Portal ekumenizm.pl działa na zasadzie charytatywnej pracy naszej redakcji. Zachęcamy do wsparcia poprzez darowizny i Patronite.