Ekumenizm w Polsce i na świecie

Ratujemy zabytkowe organy — Consortium Sedinum


Ratu­je­my zabyt­ko­we orga­ny. W poni­żej poda­nych ter­mi­nach odbę­dzie się cykl kon­cer­tów: Muzy­ka na Dwo­rach Euro­py w koście­le ewa­n­ge­­li­c­ko-refo­r­mo­­wa­­nym al.Solidarności 74. Wszyst­kie kon­cer­ty roz­po­czy­nać się będą o godz. 18.30. Wstęp 20 zł (cegieł­ka). Dochód z tych kon­cer­tów prze­zna­czo­ny będzie na reno­wa­cję zabyt­ko­wych orga­nów z roku 1900, któ­re zbu­do­wa­ła fir­ma Schlag und Soeh­ne.Dwór Sta­ro­pol­ski 30.04.2005 Tabu­la­tu­ra Jana z Lubli­na (XVI wiek) — Jesz­cze Mar­ci­nie Jakub Polak (1540–1605) […]


Ratu­je­my zabyt­ko­we orga­ny. W poni­żej poda­nych ter­mi­nach odbę­dzie się cykl kon­cer­tów: Muzy­ka na Dwo­rach Euro­py w koście­le ewan­ge­lic­ko-refor­mo­wa­nym al.Solidarności 74. Wszyst­kie kon­cer­ty roz­po­czy­nać się będą o godz. 18.30. Wstęp 20 zł (cegieł­ka). Dochód z tych kon­cer­tów prze­zna­czo­ny będzie na reno­wa­cję zabyt­ko­wych orga­nów z roku 1900, któ­re zbu­do­wa­ła fir­ma Schlag und Soeh­ne.

Dwór Sta­ro­pol­ski 30.04.2005


Tabu­la­tu­ra Jana z Lubli­na (XVI wiek) — Jesz­cze Mar­ci­nie


Jakub Polak (1540–1605) — Galiar­da, Courant


Tabu­la­tu­ra Jana z Lubli­na — Rex


- cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Tabu­la­tu­ra Chri­sto­pha Lof­fel­hol­za von Col­berg (1572–1619) — Ein gut­ter polni­scher Tanz


Tabu­la­tu­ra Gdań­ska (I poło­wa XVII wie­ku)- Taniec


Tabu­la­tu­ra Jana z Lubli­na — Hay­duc­ky


Mar­cin Miel­czew­ski (ok. 1600–1651) — Can­zo­na I a due


- cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Adam Jarzęb­ski (1599–1649)- Span­de­sa


Tarqu­inio Meru­la (ur. ok. 1590/95–1665)- Cia­co­na a due


Mar­cin Miel­czew­ski — Can­zo­na III a tre


Georg Phi­lipp Tele­mann (1681–1767)- Suita a‑moll


Menu­et, Bour­ree, Polo­nez


- cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Wyko­naw­cy:


Balet Dwor­ski Arden­te Sole


Roma­na Agnel- taniec, cho­re­ogra­fia


Dariusz Bro­jek — taniec


Krzysz­tof Ant­ko­wiak — taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa — fidel, pochet­te, skrzyp­ce baro­ko­we


Vio­let­ta Szo­pa — Tom­czyk — skrzyp­ce baro­ko­we


Paweł Muzy­ka — vio­la da gam­ba


Urszu­la Sta­wic­ka — kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Dwór Dożów Wenec­kich 07.05.2005


Fabri­zio Caro­so (1527–1605)


Pas­sa­mez­zo Arden­te Sole


Galiar­da Lis­fel­ti­na di San­ti­no Alle­grez­za d’a­mo­re


cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel,


Fabri­tio Caro­so Bia­gio Mari­ni (1587–1665)- Sona­ta in Eccho a tre, Pas­sa­cal­lo Mar­co Ucel­li­ni (1603–1680)- Aria quar­ta sopra la Ciac­co­na


Gio­van­ni Legren­zi (1626–1690) — Sona­ta G‑dur “La Raspo­na” na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Anto­nio Vival­di (1678–1741) — Sona­ta d‑moll La Folia na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Arcan­ge­lo Corel­li (1653–1713)- Wybór Tań­ców z Con­cer­ti gros­si op. 6 Nr 9,11


Pre­lu­dio — Andan­te, Lar­go — Menu­et – Sara­ban­da — Cor­ren­te- Gawot­ta — Gigue


cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Wyko­naw­cy:


Balet dwor­ski Arden­te Sole


Roma­na Agnel- taniec, cho­re­ogra­fia


Dariusz Bro­jek — taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa — skrzyp­ce baro­ko­we, altów­ka baro­ko­wa


Vio­let­ta Szo­pa-Tom­czyk — skrzyp­ce baro­ko­we


Anna Piąt­kow­ska — skrzyp­ce baro­ko­we


Justy­na Rekść-Rau­bo — vio­la da gam­ba, wio­lon­cze­la baro­ko­wa


Urszu­la Sta­wic­ka — kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Dwór Habs­bur­gów we Wied­niu 14.05.2005


Johann Hein­rich Schmel­zer (1623–1680)


Suita G‑dur Fecht­schu­le smycz­ki i bas­so con­ti­nuo :


Aria I, Aria II, Sara­ban­de, Couren­te, Fecht­schu­le, Bader Aria


Lamen­to sopra la mor­te Fer­di­nan­di III na smycz­ki i bas­so con­ti­nuo


Franz Ignaz von Biber (1644–1704) — Men­sa Sono­ra Pars VI


Sona­ta, Aria, Cana­rio, Ame­ner, Trez­za, Cia­co­na, Sona­ti­na


cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Georg Muf­fat (1653–1704) — Sona­ta e‑moll na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Sona­ta, Bal­lo, Manu­et, Giga


Johann Jacob Fux (1660–1741)


Sona­ta g‑moll K 322 na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Ouver­tu­re, Entree, Menu­et, Sici­lia­na, Gigue


Sona­ta d‑moll na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Menu­et, Gavot­te, Sara­ban­da, Gigue en Ron­de­au


cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Wyko­naw­cy:


Balet dwor­ski Arden­te Sole


Justy­na Rybiarz — taniec


Dariusz Bro­jek — taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa — skrzyp­ce baro­ko­we


Vio­let­ta Szo­pa-Tom­czyk — skrzyp­ce baro­ko­we


Elż­bie­ta Saj­ka — altów­ka baro­ko­wa


Justy­na Rekść-Rau­bo — wio­lon­cze­la baro­ko­wa


Urszu­la Sta­wic­ka — kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Muzy­ka na dwo­rze Kró­lów Anglii 21.05.05


Ano­nim — Gre­en­sle­ves to a Gro­und


John Dowland (1563–1626) — Pava­na Lachri­mae


Wil­liam Byrd (1543–1623) — Alman, La Vol­ta


Cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Hen­ry Pur­cell (1659–1695) — Frag­men­ty instru­men­tal­ne z Ope­ry Król Arthur


Ouver­tu­re, The Gro­und Dan­ce, Pas­sa­ca­glia


Georg Frie­drich Haen­del (1685–1759) — Sona­ta g‑moll Op.2 Nr 5 na dwo­je skrzy­piec i bas­so con­ti­nuo


Lar­ghet­to — Alle­gro — Ada­gio — Alle­gro


John Blow (1649–1708) – Wybór tań­ców z Ope­ry Venus i Ado­nis


Menu­et — The dan­ce of Cupids, Sara­ban­da for the Gra­ces, Gavatt, Gro­und


Wyko­naw­cy:


Balet dwor­ski Arden­te Sole


Roma­na Agnel – taniec i cho­re­ogra­fia


Dariusz Bro­jek — taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa – fidel, pochet­te, skrzyp­ce baro­ko­we


Vio­let­ta Szo­pa-Tom­czyk – skrzyp­ce baro­ko­we


Michał Druś — altów­ka baro­ko­wa


Justy­na Rekść-Rau­bo – vio­la da gam­ba, wio­lon­cze­la baro­ko­wa


Urszu­la Sta­wic­ka – kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Pałac Sans­so­uci 28.05.2005


Muzy­ka na dwo­rze Fry­de­ry­ka II Wiel­kie­go


Carl Phi­lipp Ema­nu­el Bach (1714–1788) — Sona­ta g‑moll na skrzyp­ce i kla­we­syn


Alle­gro-Ada­gio-Alle­gro


Fran­ti­šek Ben­da (1709–1786) — Sona­ta e‑moll na flet i bas­so con­ti­nuo


Lar­go, ma un poco andan­te – Ario­so, un poco alle­gro – Pre­sto


Pie­tro Anto­nio Loca­tel­li (1695–1764) — Sona­ta na flet, vio­le d’a­mo­re i bas­so con­ti­nuo


Andan­te- Alle­gro-Lar­go- Menu­et­to I,II


Carl Phi­lipp Ema­nu­el Bach — Kwar­tet a‑moll Wq 93


Andan­ti­no — Lar­go e soste­nu­to-Alle­gro assai


Wyko­naw­cy:


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa — skrzyp­ce baro­ko­we, altów­ka baro­ko­wa, vio­la d’ amo­re


Paweł Książ­kie­wicz — flau­to tra­ver­so


Justy­na Rekść-Rau­bo — wio­lon­cze­la baro­ko­wa


Urszu­la Sta­wic­ka — kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Dwór Kró­lew­ski w Neapo­lu 11.06.2005


Andrea Fal­co­nie­ro (1585/86–1656) – Ciac­co­na a due con bas­so con­ti­nuo


Fabri­tio Caro­so (1527- po 1605) – Bas­sa Tosca­na


Gasu­al­do Car­lo da Veno­sa (1561- 1613) – Galiar­da del Prin­ci­pe di Veno­sa


Cesa­re Negri – Biz­za­ria d’amore


Cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Andrea Falo­nie­ro – Bat­ta­glia a due con bas­so con­ti­nuo


Arcan­ge­lo Corel­li (1653- 1713) – Wybór tań­ców z Sonat skrzyp­co­wych Op.5


Pre­lu­dio – Cor­ren­te- Sara­ban­da – Gavot­ta


Cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Fran­ce­sco Gemi­nia­ni (1674–1762) – Con­cer­to a due g‑moll Op.3 Nr 2


Lar­go – Alle­gro- Ada­gio- Alle­gro


Luigi Boc­che­ri­ni (1743–1805) – Menu­et A‑dur


Cho­re­ogra­fia Roma­na Agnel


Wyko­naw­cy:


Balet dwor­ski Arden­te Sole


Jadwi­ga Duda – taniec


Sła­wo­mir Greś – taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Vio­let­ta Szo­pa- Tom­czyk – skrzyp­ce baro­ko­we


Anna Piąt­kow­ska – skrzyp­ce baro­ko­we


Paweł Muzy­ka – vio­la da gam­ba


Urszu­la Sta­wic­ka – kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne


Zamek Ester­haz 18.06.2005


Joseph Haydn (1732–1809) — Menu­et C‑Dur Hob XIV


Carl Dit­ters von Dit­ters­dorf (1739–1799) Sona­ta G‑Dur na skrzyp­ce i bas­so con­ti­nuo


Ada­gio — Alle­gro — Tem­po di Minu­et­to


Joseph Haydn – Tań­ce nie­miec­kie Hob IX/2


Joseph Haydn – Trio G‑moll na kla­we­syn, skrzyp­ce i wio­lon­cze­lę Hob XV


Mode­ra­to mol­to. Menu­et­to. Pre­sto


Xaver Ham­mer – Sona­ta D‑Dur na vio­lę d’amore i bas­so con­ti­nuo


Ada­gio. Alle­gro. Menu­et­to. Sche­rzan­do


Xaver Ham­mer — Hon­ga­re­se


Wyko­naw­cy:


Balet dwor­ski Arden­te Sole


Roma­na Agnel – taniec, cho­re­ogra­fia


Dariusz Bro­jek — taniec


Con­sor­tium Sedi­num


Anna Śli­wa — skrzyp­ce baro­ko­we, vio­la d’amore


Justy­na Rekść-Rau­bo — wio­lon­cze­la baro­ko­wa


Urszu­la Sta­wic­ka — kla­we­syn, kie­row­nic­two arty­stycz­ne

Ekumenizm.pl działa dzięki swoim Czytelnikom!
Portal ekumenizm.pl działa na zasadzie charytatywnej pracy naszej redakcji. Zachęcamy do wsparcia poprzez darowizny i Patronite.