Reklama dla Kościoła
- 1 lutego, 2004
- przeczytasz w 1 minutę
Z opublikowanych niedawno wyników badań wynika, że telewizyjna kampania reklamowa prowadzona przez Zjednoczony Kościół Metodystyczny przynosi pozytywne efekty: zwiększa się liczba osób uczestniczących po raz pierwszy w nabożeństwach i poprawia się wizerunek drugiej co do liczebności denominacji protestanckiej w USA. Zdaniem przedstawicieli Barna Research Group of Ventura z Kalifornii, ludzie, którzy zetknęli się z kampanią reklamową, mieli znacznie silniejsze pozytywne nastawienie do Kościoła, niż pozostali. W porównaniu do tych […]
Z opublikowanych niedawno wyników badań wynika, że telewizyjna kampania reklamowa prowadzona przez Zjednoczony Kościół Metodystyczny przynosi pozytywne efekty: zwiększa się liczba osób uczestniczących po raz pierwszy w nabożeństwach i poprawia się wizerunek drugiej co do liczebności denominacji protestanckiej w USA.
Zdaniem przedstawicieli Barna Research Group of Ventura z Kalifornii, ludzie, którzy zetknęli się z kampanią reklamową, mieli znacznie silniejsze pozytywne nastawienie do Kościoła, niż pozostali.
W porównaniu do tych Amerykanów, którzy nie byli wystawieni na przekaz kampanii, ludzie którzy się z nią zetknęli są dwa razy bardziej skłonni stwierdzić, że metodyści „są dla ludzi, którzy walczą z osobistymi problemami“. Większe jest wśród nich także przekonanie, że Kościół pomaga ludziom w ich społecznościach, akceptuje różne style życia oraz niesie pomoc i opiekę swoim wiernym.
- Wyniki badań pokazują, że nasza kampania spełnia postawione przed nią zadania: pomaga ludziom zrozumieć, że Zjednoczony Kościół Metodystyczny to poważna alternatywa dla tych, którzy poszukują sensu swego życia – mówi ks. Larry Hollon z United Methodist Communications.
Zjednoczony Kościół Metodystyczny jest w trzecim roku kosztującej 20 mln dolarów kampanii. Spoty emitowane są w czasie Wielkanocy, Świąt Bożego Narodzenia i czasie powrotu dzieci do szkoły po wakacyjnych przerwach.