Kościoły protestanckie

Reklama dla Kościoła


Z opu­bli­ko­wa­nych nie­daw­no wyni­ków badań wyni­ka, że tele­wi­zyj­na kam­pa­nia rekla­mo­wa pro­wa­dzo­na przez Zjed­no­czo­ny Kościół Meto­dy­stycz­ny przy­no­si pozy­tyw­ne efek­ty: zwięk­sza się licz­ba osób uczest­ni­czą­cych po raz pierw­szy w nabo­żeń­stwach i popra­wia się wize­ru­nek dru­giej co do liczeb­no­ści deno­mi­na­cji pro­te­stanc­kiej w USA. Zda­niem przed­sta­wi­cie­li Bar­na Rese­arch Gro­up of Ven­tu­ra z Kali­for­nii, ludzie, któ­rzy zetknę­li się z kam­pa­nią rekla­mo­wą, mie­li znacz­nie sil­niej­sze pozy­tyw­ne nasta­wie­nie do Kościo­ła, niż pozo­sta­li. W porów­na­niu do tych […]


Z opu­bli­ko­wa­nych nie­daw­no wyni­ków badań wyni­ka, że tele­wi­zyj­na kam­pa­nia rekla­mo­wa pro­wa­dzo­na przez Zjed­no­czo­ny Kościół Meto­dy­stycz­ny przy­no­si pozy­tyw­ne efek­ty: zwięk­sza się licz­ba osób uczest­ni­czą­cych po raz pierw­szy w nabo­żeń­stwach i popra­wia się wize­ru­nek dru­giej co do liczeb­no­ści deno­mi­na­cji pro­te­stanc­kiej w USA.

Zda­niem przed­sta­wi­cie­li Bar­na Rese­arch Gro­up of Ven­tu­ra z Kali­for­nii, ludzie, któ­rzy zetknę­li się z kam­pa­nią rekla­mo­wą, mie­li znacz­nie sil­niej­sze pozy­tyw­ne nasta­wie­nie do Kościo­ła, niż pozo­sta­li.

W porów­na­niu do tych Ame­ry­ka­nów, któ­rzy nie byli wysta­wie­ni na prze­kaz kam­pa­nii, ludzie któ­rzy się z nią zetknę­li są dwa razy bar­dziej skłon­ni stwier­dzić, że meto­dy­ści „są dla ludzi, któ­rzy wal­czą z oso­bi­sty­mi pro­ble­ma­mi“. Więk­sze jest wśród nich tak­że prze­ko­na­nie, że Kościół poma­ga ludziom w ich spo­łecz­no­ściach, akcep­tu­je róż­ne sty­le życia oraz nie­sie pomoc i opie­kę swo­im wier­nym.

- Wyni­ki badań poka­zu­ją, że nasza kam­pa­nia speł­nia posta­wio­ne przed nią zada­nia: poma­ga ludziom zro­zu­mieć, że Zjed­no­czo­ny Kościół Meto­dy­stycz­ny to poważ­na alter­na­ty­wa dla tych, któ­rzy poszu­ku­ją sen­su swe­go życia – mówi ks. Lar­ry Hol­lon z Uni­ted Metho­dist Com­mu­ni­ca­tions.

Zjed­no­czo­ny Kościół Meto­dy­stycz­ny jest w trze­cim roku kosz­tu­ją­cej 20 mln dola­rów kam­pa­nii. Spo­ty emi­to­wa­ne są w cza­sie Wiel­ka­no­cy, Świąt Boże­go Naro­dze­nia i cza­sie powro­tu dzie­ci do szko­ły po waka­cyj­nych prze­rwach.

Ekumenizm.pl działa dzięki swoim Czytelnikom!
Portal ekumenizm.pl działa na zasadzie charytatywnej pracy naszej redakcji. Zachęcamy do wsparcia poprzez darowizny i Patronite.